Sunday, August 8, 2010

Heartbroken

Menangis sebab tengok kawan patah hati. Kau pernah rasa? Aku bukan jenis, kalau kawan menangis, aku menangis sama. Tak. Aku tak macam tu. Bukan aku tak sedih tapi memang jenis aku tak suka nangis depan orang. Aku nangis depan cermin, dalam bilik, sorangsorang. Tapi kali ni aku tak tahan. Dia nangis, air mata aku sibuksibuk nak join sama. Maybe sebab dulu aku tak tau lagi cinta tu apa so aku macam tak dapat nak faham perasaan terluka tu. Serius, aku benci perasaan tu. Aku macam dapat rasa apa dia rasa. Bukannya aku pernah rasa tapi, entah lah. Dan untuk kau jantan bodoh, if you want to keep it, take care of it. If you don't want to take care of it, let it go so that someone else can keep AND take care of it. Use your brain you fucking moron!.

0 responds: