Saturday, November 6, 2010

B untuk ?

Hari Selasa depan dah start exam. Ouh stress kejap. Rasa macam buku tu da bosan dok hadap muka aku. Si Encik Kely plak telah berjaya menghempas henfon beliau sampai berkecai pastu nyesal sebab susah nak kontek nan aku. Padan muke die. Padan muke aku jugak sebab buat dia marah pastu rindu gile. Huh. Padan muke duadua. Rindu ouh! 

Tahu tak aku belom amek slip exam? Kambeng la weh! KPTM memang sume lembab eh? Mulamula CMS aku problem. Tak boleh nak bukak. Lepas tu dah pergi adu, dia kata lepas ni da bole bukak. Tak boleh ponnnn.... Aku nak buat SIE macam mana kalau CMS tak bole bukak?! Nak amek slip macam mane kalau SIE tak buat lagi. Hari selasa nak exam hari isnin baru nak setelkan ke prob aku?! Aku buat aduan kang ade mulut bacen bau taik cakap "Awak tak layak nak persoalkan system bla bla bla..," Oh pergi mati lah! 

Tibatiba rasa macam perengan first n second macam takde kene mengene. Haha.. Copcop. Ade lah. Duadua buat aku bengang! BENGANG wehh...

0 responds: